Booking Experts logo
Toggle menu
Booking Experts logo
 
 

Mediator

Mediator

Wat we hebben gedaan

Visueel ontwerp, Frontend implementatie, Backend ontwikkeling

Klachten afhandelen op niveau

Ter ondersteuning van het project Klachtregeling.nl hebben wij een nieuw product ontwikkeld, Mediator. Het doel was om klachtenafhandeling te verbeteren door communicatie en verwerking te centraliseren. Inmiddels hebben wij met Mediator een effectieve tool gebouwd dat veel gebruikt wordt bij klachtencommissies. Als organisatie kun je op deze manier effectiever en efficiënter omgaan met klachten.

De tijdlijn:

Het probleem waar klachtregeling.nl, en niet alleen klachtregeling.nl maar vele andere bedrijven, was het goed in kaart houden van de communicatie en de verschillende bestanden. Dit hebben we opgelost door een tijdlijn te introduceren die zich toespitst op 3 rollen, namelijk:

  • Centralisatie van gegevens en bestanden;
  • Chronologische weergave van de communicatie (intern/extern)
  • Plannen van de zitting.

Met deze tijdlijn heb je altijd een compleet overzicht van alle communicatie (onderling en met klager), alle bestanden, zittingen etc.

Klachten wikkel je hiermee af op niveau.

Hieronder een praktijkvoorbeeld:

Tijdlijn
 
Wil je meer weten over Mediatior? Neem gerust contact op met één van onze experts.
 

Enkele commissies die al klachten afwikkelen op niveau:

 

Dia
Dia
Dia
Dia
Dia
Dia
Dia
Dia
Dia
Dia
  1. Home
  2. Contact
  3. Over ons
  4. Voorwaarden